چند سال سخت گذشت Distroller World.
این برند سرگرمی ،دهفروشی موفقیت بینالمللی را با ورود به بازار ایالات متحده در سال 2017 دنبال کرد که تجارت الکترونیک و فروشگاههای فیزیکی را در سن دیگو، هیوستون و گلندیل، کالیفرنیا به ارمغان آورد. سپس، در آستانه همهگیری COVID-19، شرکتی که در پشت برندهای رنگارنگ نوزادان نوزادان، Chamoy & Amiguis، و Virgencita Plis قرار دارد، برنامههای خود را برای تعطیل ، فروشگاههای دائمی خود به نفع پاپآپهایی که هرگز محقق نشد، فاش کرد.
اکنون، تنها چند ماه پس از درگذشت غیرمنتظره بنیانگذار آن، Amparo Serrano – که برای بسیاری از طرفداران آن Amparín شناخته می شود – این شرکت فعالیت خود را در ایالات متحده متوقف کرده است.
ماریبل پرستامو، مدیر بازاریابی Distroller می گوید: «ما از جامعه طرفداران Distroller و حمایتی که در ایالات متحده دریافت کردیم بسیار سپاسگزاریم. همانطور که تصمیم می گیریم استراتژی های شرکت خود را در سال 2023 بازسازی کنیم، با خوشحالی به خاطرات شگفت انگیزی که با فروشگاه های ایالات متحده و جامعه آنلاین خود ساخته ایم فکر می کنیم.
در ماه می، Distroller با یک غرفه رنگارنگ مملو از فرصت ها به نمایشگاه مجوز در ، وگاس بازگشت.
این شرکت می گوید که تمام سفارش های ایالات متحده که قبل از 15 دسامبر در وب سایت خود قرار داده شده اند حدا،ر تا 31 دسامبر تحویل داده می شوند.
Distroller World به فروش و عملیات خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد مکزیک و آمریکای لاتین.
منبع: http://toybook.com/distroller-world-ceases-u-s-operations/